نماينده ولي فقيه و امام جمعه یزد در نشست ستاد دهه فجر استان :

مردم در 22 بهمن؛ همچون گذشته حماسه اي بزرگ خواهند آفريد


یزدفردا "نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: مردم استان يزد همگام با مردم ساير نقاط ايران اسلامي، در يوم الله 22 بهمن؛ همچون گذشته حماسه اي بزرگ خواهند آفريد.


به گزارش سرویس خبر به نقل از روابط عمومي استانداري يزد، حجت الاسلام و المسلمين"محمد علي صدوقي" روز شنبه در نشست ستاد دهه فجر استان يزدکه در محل دفتر نماينده ولي فقيه در استان برگزار شد، پيشاپيش ايام الله دهه فجر را گرامي داشت و با بيان خاطراتي از زمان اقامت حضرت امام خميني(ره) در نوفل لوشاتو اظهار داشت: در طول انقلاب اسلامي، حضرت امام(ره) چند تصميم بزرگ گرفتند که اگر اين تصميمات گرفته نمي شد، معلوم نبود چه اتفاقاتي مي افتاد.


وي يکي از اين تصميم هاي سرنوشت ساز براي انقلاب اسلامي را بازگشت ايشان به کشور عنوان کرد و افزود: اين تصميم در دل دوستان امام از نظر حفظ جان امام (ره) و در دل دشمنان به خاطر تاثير ورود امام به کشور در جريان انقلاب، لرزه انداخت.


صدوقي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تاثير پذيري انقلاب اسلامي از قيام سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع)خاطرنشان ساخت: شايد اتفاقي نباشد که انقلاب اسلامي در سال 42 با عاشورا آغاز و در سال 57 در ماه صفر رقم خورد.


رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان يزد همچنين بر ضرورت گسترش فرهنگ قرآن و نهج البلاغه و انعکاس برنامه هاي اقليتهاي مذهبي تاکيد کرد.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا